2017年6月14日 星期三

福岡日走10000步5日4夜之旅. (3)

2017.6.4 (Sun)

今日係長崎1日遊~
目的地係軍艦島同原爆資料館!!

一大早就搭2個幾鐘JR由福岡落長崎~

落左車之後仲好游閒咁慢慢行去碼頭
冇留意原來要係開船前半小時去到T_T
趕到仆街TTOTT

雖然遲左少少,但好彩坐到上層

長崎港兩旁既景色

船員一路都會用日文講解兩旁係乜野黎,如果我識聽就好/_\

吹到頭都甩終於都見到軍艦島!!

上島前1刻真係好興奮~因為太大浪既話係上唔到,只會圍住個島轉1圈
我地好好彩呀^O^/ (雖然出發前有check定邊日好天先join tour haha)

左上角係高級職員宿舍,右後方係學校~

中間既樓梯就係當時礦工進出礦坑之路,個陣係可以挖到1000米深O_O
後面白色既水塔就係用黎透過海底水管運輸來自長崎既食水

據說係日本第1棟用鋼筋建造既大樓
左邊既高牆係防波堤,打風時既浪係超大!!而當時既婦人會企係左邊大樓上睇浪,當係娛樂O_O

整個tour可以留係軍艦島上既時間只有半小時,
有3個checkpoint有講解,講者都係當時住過係軍艦島既伯伯,
但淨係得日文/_\
所以我地拉住1個職員做翻譯haha
之後就上返船,圍住個島轉1圈~

    
島既另1面係低級職員宿舍,但因為驚會倒塌所以冇得參觀,只好遠觀/_\


作為1個疑心重既女人,硬係覺得呢個島隱藏住重大秘密,
如果唔係點會唔開放更多部分?
點解會變成一片頹垣敗瓦?

係返福岡既JR上,
my frd睇左RTHK拍既1套關於軍艦島既節目,
當中提到附近既池島都係1個採煤為主既小島,
依家仲有人居住,亦有tour介紹當時礦工既生活,仲可以入礦坑體驗,
好似幾有趣,下次可以去~


 搭電車去原爆資料館~




入面有好多當時長崎受破壞既相同物品,
亦有原子彈既模型,
睇到D資料都覺得好慘好慘好慘,
地面溫度可以達到3000度,
連骨都化埋,
就算執返條命,
核有關既病都可以令你痛不欲生/_\

雖然係好慘,但資料館對於美國投下原子彈既原因太著重於當時Truman 1句in order to save more and more Americans.
好似想表達美國救自己人at the expense of日本人,
但如果冇日本偷襲珍珠港呢個導火線,美國又點會加入二次大戰,甚至投下原子彈呢?
資料館對於戰爭背後既原因著墨太少,好似想遮掩軍國主義既1段歷史,
我諗呢1樣就係日本同德國對待歷史最大既分別。
岩岩上個sem上japanese foreign policy時,
professor提過日本其實向中國對於中日戰爭作出多次道歉,
係中國1直舊事重提,
暗示歷史係中國共產黨既propaganda,
但除左呢D口頭上既道歉,
實際上我係呢1個有咁多學生參觀既資料館之中,
只係覺得日本有意淡化歷史上既過失,
根本就冇正視既意味。

過左fruitful既1日就返福岡~

如果有機會的話,我諗我會再去長崎,
仲有部分同鎖國時期有關既景點都冇去到~
例如電影silence中提到既五島,
當時住左好多日本基督徒,係鎖國期間被政府迫害,都係係長崎~


夜晚屋企附近有Hakata Street Bar event~但我地影左幾幅相就去左屋台 hahahaha

屋台識既oppa^O^/












沒有留言:

張貼留言