2017年6月7日 星期三

福岡日走10000步5日4夜之旅. (1)

今次挑戰同新朋友去旅行 .\/.
老老實實我係香港都未試過同佢兩個人去行街食飯
好彩整個旅程都係hehehaha咁過冇反面
唯一唔好既地方就係呢個女人好爛口
搞到我都爛口左TOT

2017.6.2 (Fri)

今次好彩地買到hk express既特價飛,來回連行李$1,600!
但去到上機前1刻都好擔心我同學上唔到機,因為佢用standby tix/_\

sunny sky \^O^/

好近呀!

去到博多已經係黃昏~

今次住airbnb,
係一般日本既apartment,
細細間但有晒廁所廚房洗衣機,
機能上係OK既,
但我地棟大樓既大堂貼左張告示話禁止airbnb T_T
所以係屋企或者出入都要細聲講野,
廢事比人發現 /_\
同埋每晚都訓得唔好,因為唔知其他人會唔會都有門匙然後爆門入黎
好tense呀!!
下次都係住返酒店比較安心~

擺低完行李就出發去食飯~第1次唔識路過左呢條橋之後就係勁多無料案內所,好驚 /_\

終於去返D多人既地方!

本身諗住試呢間[三原豆腐店],點知已經full左,連之後個幾晚都full埋 -,-
下次去福岡要訂定枱先~

之後去左對面既[The Mercury],就咁睇個門面好似幾吸引~


入去被安排坐河邊,好靚呀*U* (雖然全間店幫襯既都係情侶/_\)

呢間餐廳個炭爐係賣點~

為左可以好訓D,大家都點左酒~我都係第1次同呢種杯飲啤酒LOL

my frd就點左sake~













沒有留言:

張貼留言