2016年7月9日 星期六

毒遊東京 - 住宿篇

2013年買左漏洞機票,用2000蚊超抵價搭成30個鐘頭飛機 (連轉機時間) 去Portugal既Funchal
上機當日地勤姐姐仲好好人咁幫晒我地5個開account儲miles
估唔到1次來回就儲左13000miles,連埋年頭去曼谷儲既2000miles
岩岩好係expire前用15000miles換1張大陸/台灣/韓國/日本既單程機票

咁最後就揀左10月中去東京!!


用miles換左張回程機票,再target埋香草航空既去程零晨機

就開始搵下住邊度好~

1開始諗住揀dormy inn個類既business hotel,貪佢平得黎又就腳

但自從某一晚我聽完鬼故訓唔著之後
我就醒覺自己真係唔可以毒留酒店房TT_TT

唯有揀我grad trip完左之後都冇再住過既hostel,人氣夠頂盛!!

(就算係shared bathroom都在所不惜!!)

千揀萬揀就揀左係上野既toco.




古色古香既町家~*U*



reception位置夜晚會變成小小的bar,可以比住客同外來人飲野吹水

而且睇過好幾個blog都話職員好nice,地點方便,仲話1定會再住過咁款
就覺得幾岩我呢D毒遊人士,起碼夜晚番到去都可以搵人吹下水

當我見到佢話淨係接受早3個月既booking,所以就隔左排先訂
點知我早2日訂個陣佢竟然覆我話已經full晒!!!!!!
連private room同dorm都full晒!!!!!!!! TT_TT
明明我都未夠3個月前已經訂,點解咁快就full??????!

唉,經過1日既沉澱,最後都係訂佢既姊妹店Nui hostel
希望都舒服啦 /__\





沒有留言:

張貼留言