2016年6月20日 星期一

台北3日2夜食食食之旅. (2)

13 Jun 2016 (MON)

前一晚搵左好耐邊度有湯包早餐
但出名既餐廳大多11pm先開
唯有係華山文創附近解決~

蛋捲~煮個位女仔應該細過我地好多^_^"


店面睇應該係本地人平常食飯既地方

另外點左個肉燥乾麵,因為見個男人坐係度食得好滋味,但其實麻麻/_\

之後就行過對面既華山1914去睇顛倒屋~












可能係星期一去既關係,人唔太多,所以影相都OK
但去之前冇諗到POSE,去到先參考下人地D動作去影
所以好多張其實都係頹舉雙手hahaha

然後我地又見到好多東南亞既朋友係當D背景堅係背景only
冇好似我地扮晒野咁影到自己好似倒轉左咁
所以佢地會lady曲1隻腳企+叉腰+側側頭
我地好衰咁偷影左佢地
之後倒番轉張相睇真係好好笑,成件事好唔match hahahahaha

影完相係入面行左陣買下手信~
之後先發現影左2日既菲林原來未捲好TOT
唯有不斷安慰自己天氣唔好就算影左都唔靚/_\

下一站係去WUTZ食野~








店員話本來個甜品師傅唔係度,所以有好多cake都冇供應
野食就1般啦,但個熱朱古力幾特別,不太甜幾好~

然後去買埋信遠齋既[酸枝] (i.e.燻雞)同抓子就起程番HK lu~
回程幸運地坐到CX既新飛機,個電視MON好清好正*U* 

總結3日既台北之行過得好快,其實我地除左餐廳,基本上都係冇行程
每日訓到9點,又唔洗趕行程,所以其實都幾舒服~
只係天氣差左少少,3日都落雨TT_TT

Taipei I will be back (sometimes later) ~~ ^O^/








沒有留言:

張貼留言