2015年4月4日 星期六

溫馨的家日本賞櫻之旅. (3)

26 March 2015 (Thu)

今日又係一早起身就去JR京都站食個靚早餐就搭8:15車去馬堀站


一個腐皮烏冬+白飯+生雞蛋,食完番HK搞到我個胃大晒!!





神奇蜻蜓路邊攤




9:00去到諗住買9:40既小火車車飛,但冇窗既第5卡已經賣晒!! 但好彩仲有左邊位,買完飛係月台影左陣相番入去9:15已經冇晒坐位,得番企位,crazy!!



一路都係呢種河川景致,如果D花開左會好靚,或者秋天睇紅葉都好靚,就算之前夏天去綠油油一片都比依家乜都冇好-,-




搭小火車到嵐山站一落車上少少斜之後就到竹林之道


之後去左竹林之道旁既天龍寺~








行左陣就去食Lunch,廣川鰻魚飯!! Tabelog評分有成4分,所以滿心期待!!
11:00鬆D去到仲未開門所以排左陣,11:20開門喇!! 一心諗住可以食第一輪,點知最尾等左成個幾鐘先有位T_T 入去見到原來得9張枱,佢仲係跟隊入,所以有D一個人既可以坐到4人枱-,- anyway我地叫左兩個3900Yen同一個5000Yen既set


幾片有骨既sashimi


5000Yen set先有既燒鰻魚內臟


散叫既蛋蒸鰻魚~第一次食蒸既鰻魚,原來都幾好味,D鰻魚好爽




 
主角鰻魚飯!!!! 我咁大個人食過最好味既鰻魚飯*U* 鰻魚燒得岩岩好,唔會乾晒柴,仲好juicy得黎又爽口!! 鰻魚飯汁唔會杰撻撻,又唔會太甜,所有野都係岩岩好!! 唯一唔好既就係D飯太少!!


門口有寫今日係賣乜野鰻魚,但其實我都唔知自己食左邊隻!! 我老豆仲話要鹿兒島既鰻魚


廣川 i will be back!!


嵐山熱鬧的街


見到個個都拎住杯雪糕搞到我地都忍唔住 (雖然只係岩岩食飽hehe)


跟住就行上渡月橋,桂川兩旁D人好悠閒咁野餐傾偈,佢地真係好嘆!! 不過overall我見到京都D人都係好hea,同埋明明閒日下晏條街都係充滿住人,好似唔洗番工咁


渡月橋


又係一球球既櫻花,好燦爛!!


原本諗住去金閣寺,但呢兩日已經去左兩間寺,而咁岩朝早搭JR時我老豆見到京都水族館既廣告有企鵝睇,同埋原來同JR京都站只係15分鐘路程,所以就決定去行水族館。

本身我麻麻地水族館,但一去到見到好Q多櫻花(對於我呢個時間去已經係好多-,-),超興奮!!!! 原本京都水族館係梅小路公園隔離,個度有個大草地,勁多學生係到打波/ 師奶野餐/ 情侶談心,好正!! 如果我有多幾日時間我都想係個度野餐/_\











趴係度曬日光浴既企鵝~




海洋劇場。好鍾意佢個設計中空可以睇到外面既梅小路公園


仲有企鵝出黎同大家打招呼






行完水族館就去左河原町行街~夜晚求其係地下街食就算^O^

咁就完左2日京都之旅!











































沒有留言:

張貼留言