2015年4月3日 星期五

溫馨的家日本賞櫻之旅. (2)

25 March 2015 (Wed)

一早6:00幾就起身執野出發搭Haruka去京都!!




係酒店附近搵左好耐都冇早餐店,原來係正樓下地下街有間Doutor



Good morning Kyoto~!


今次京都我地住係Kyoto Tower Hotel,真係好方便!!
係正京都塔下面,一出京都車站就見到,不過係D房比較舊同細間(好彩只係帶左1個Gip去京都,因為房入面淨係開到1個Gip lol),其他都唔錯~

擺低行李就即刻搭的士去清水寺
其實酒店隔離就有巴士去清水寺,但為左爭取時間所以就去左搭的士,原來只係1200Yen左右~

的士上唔到去清水寺門口,最接近只能係松板通落車再行上去


途中見到一棵佈滿花Lum既櫻花



走左入一間陶瓷小店影相,庭院好靚~


再行入少少可以眺望京都塔 


一開始就係比呢棵花吸引左入去,當然佢D陶瓷都好靚*U*



門口櫻花近拍


白色既櫻花都好靚好脫俗



如果已經開晒花就好/_\


據說求姻緣好靈既地主神社


入面有一對呢D石頭,好似話如果可以由一面合埋眼行到去另一邊就會好,但多人到行唔到X_X


如果已經開晒花就好/_\ X2


偷坐清水寺內既茶店拍照~


超多人排隊飲水既音羽之泉


如果已經開晒花就好/_\ X3


去完清水寺就去建仁寺祗園食懷石料理!
好彩上網 (一休) 有得訂枱,店家會腥email問我住邊間酒店,然後再向酒店查詢我究竟有冇訂到房,確保我當日係會出現。但由於我唔識睇日文,等左幾日先叫我老闆幫我翻譯,店家驚我收唔到email,竟然打長途電話比我confirm,真係好有誠意~!


沿途見到三年坂上非常搶眼既櫻花


垂落黎好靚~!


二年坂旁的小店裡既櫻花,一球球好得意!*U*


由於早左少少去到,佢地準備左5分鐘左右,由門口既侍應推門入去,一開門就見到女將跪左係地下度歡迎我地,真係受寵若驚,我咁大個人都未試過有人跪係我面前T_T

之後女將就帶左我地上去2樓既和室,上佢個網睇呢間餐廳得6間和室,一組客人一間,好高privacy! 間房都幾大,坐得好舒服~


一黎飲番杯櫻花茶,原來櫻花係酸酸地,唔知係咪因為醃過既關係





我覺得最麻麻既燒魚,不過擺得好靚,舊粉團係串住係支刺上面既O_O


超好食既壽司飯!!



我成世人食過最好味既白飯!! 好有飯味,黏得黎又粒粒分明~


甜品係柚子Sherbet好清新


食完飯行番出大街搭巴士去哲學之道~



如果D櫻花開晒應該好靚~




哲學之道上少數開左花既櫻花


細睇其實好多都仲未開/_\


哲學之道上既呢間女人頭舖頭除左有化妝品賣之外,仲有茶室,可以望住個靚靚庭院呷茶



散落於地上既花瓣


因為D花都仲未開既關係,哲學之道好似冇乜野睇咁,行左陣就去酒店checkin
夜晚行左陣JR京都站上既伊勢丹,D野老到喊!!!

夜晚行左去酒店20分鐘左右腳程既小店吟醸らーめん久保田食沾麵,出發前睇blog有介紹,之後再睇tabelog個評分都ok就諗住一試,點知去到得好少位,同埋平均食客既年齡層係20歲-,- 食落仲有好多味精,我阿爸阿媽好似唔多滿意咁,不過真係好多人排隊!!
































沒有留言:

張貼留言