2013年8月26日 星期一

落位後第一日.

Induction後第一日落位做野

都係行下個寫字樓解釋下主要嘅duties
Record management (manage files-,-)
Environmental audit (ensure all our dept offices can operate effectively)
Secretary of dept sports committee (prepare minutes and call meetings)

呢三樣可以概括哂我之後兩年嘅工作

工作環境同事全部我都覺得同自己唔夾
今日全日做過嘅事見過嘅人我都會不自覺地係腦入面assess究竟我係咪真係適合呢份工
每次我都得唔到正面評價
然後好累好唔開心

好想辭職。

沒有留言:

張貼留言