2015年8月16日 星期日

ocean park.

上1次去海洋公園已經係中三既事
趁住佢有8月生日免費入場優惠
同行親友仲有7折
所以就係今日阿媽生日既正日入場行下~

今朝我一早9點已經起身
諗住一齊出去食個早餐就入場
點知我阿爸阿媽話佢地出去食完早餐先再番黎-,-

搞左一輪
12點3先出門口
而我係訂左6點半食晚飯
又要趕住係餅店9點收舖前去拎蛋糕

根本就唔夠時間呀!!

anyway我地搭地鐵個陣我阿媽仲問係咪係金鐘食埋lunch先入去
真係比佢地激死
咁不如唔好去啦-,-

入到場已經2點幾
趕住去食飯所以5點就走左
完全唔夠時間
好多地方都冇行到同冇玩過任何遊戲 (雖然我唔玩刺激既遊戲,但我入場前其實係想玩碰碰車/_\)
同佢地去真係好冇癮-,-

我覺得我要再去多次!!
成個公園都唔同晒 同以前去真係差好遠

被尤加利葉遮住訓緊覺既兩隻樹熊

因為個場太細而冇位跳跳紮既袋鼠

少數覺得毛神神都幾得意既雀

毛髮好順滑既金絲猴

一上到山頂見到D完全未見過既機動遊戲 (明明以前仲有個兒童遊樂場-,-)

孤獨失落既企鵝



當我影完周圍既企鵝再望一下佢,仍然係咁形單隻影,仲要攞個patpat得住我地


後面D皇帝企鵝好肥好得意^O^/

周圍仲有好多line既公仔

肥嘟嘟既海獅 (如果佢地識表演埋就好)


今日睇左好多動物
我覺得海洋公園係衛生方面做得幾好~
之前去京都水族館睇企鵝會有陣味
但今日去到冰極世界又冇
仲覺得D企鵝好乾淨
D毛好似好順咁
^O^

1 則留言:

  1. 下!? 兒童遊樂場冇左?! T0T 我細個最中意去個度 (因為其他機動遊戲都太激-_-)

    回覆刪除