2013年9月2日 星期一

7點半.

今日收6點
但落到去落狗屎
咁岩撞到另一個EO一齊避雨吹左兩句

我: E~你都幾早走架喎
佢: 係呀,上個星期五比人捉住左搞到7點先走得呀,所以今日咪早D走囉
我: (知佢都係上星期先調過黎) 咁你之前個POSTING收得早唔早呀?
佢: 都準時架,6點就走得
我: 哦~咁都幾好喎,我個batchmate依家收8點呀
佢: 唉~其實真係好慘架,你諗下,如果晚晚都收7點半真係唔得掂呀
我: 係呀係呀... (但我心入面係 -O-)

老實講
出面D公司收7點半真係唔算好遲
如果以audit比,7點半簡直係正添啦
而呢位同事只係做左兩年,同比我大兩年
但佢既思想已經變成咁


其實我好驚會比佢地同化 -,-

沒有留言:

張貼留言