2013年7月26日 星期五

怪獸大學.


尋日終於都睇左[怪獸大學]
本身都唔係話極之非常想去睇
因為對第一集既[怪獸公司]唔係好喜愛
甚至完全唔記得講乜

但作為1個有羊群心理既香港人
就趁星期二特價同老豆去左睇

未睇之前對片頭小電影係有D期望既
因為每套睇過既PIXAR短片都覺得幾有意思
又好得意

但今次套[藍雨傘之戀]會唔會頹左少少
同埋唔係好夾[怪獸大學]
D小朋友應該會覺得好悶
連我老豆睇睇下都問:[我地唔係睇呢套戲呀嘛?]
sosad

呢套戲既畫面真係做得好細緻
D怪獸整體上睇落色彩繽紛
但認真睇又冇一隻吸引到我覺得佢超得意 -,-

劇情都係一般嘻嘻哈哈大團圓結局

如果要比的話
我會鍾意despicable me2多d
雖然故事性較弱
但擺明車馬膠片一套
笑位更多
minions好得意!
至少我睇完despicable me2係開心D
haha



沒有留言:

張貼留言